Call centrum

Ak chcete byť v oblasti telemarketingu úspešný je dôležité mať kvalitný produkt – službu. Je dôležité mať kvalitné hardverové vybavenie a softvér, ale najdôležitejšou časťou spoločnosti sú zamestnanci. Ľudia, tím, ktorý s nadšením prijíma nové výzvy. Pre dosiahnutie tohto cieľa sa vedome a dlhodobo venujeme práci so zamestnancami a to na báze školení a coachingu.

Vo všetkých projektoch, ktoré realizujeme pre našim klientov je cieľom kvalitne vyškoliť operátorov, pripraviť ich na rôzne situácie. Na školeniach sa sústredíme hlavne na zvládanie námietok, psychológiu predaja a štýlu komunikácie s klientom.

Preto v prípade, že uvažujete o realizácii akejkoľvek kampane, ozvite sa nám, radi Vám ponúkneme naše skúsenosti v tejto oblasti. Stačí vyplniť jednoduchý formulár nižsie.

Dohadovanie stretnutí

Nechajte svojich obchodníkov predávať a tú menej príjemnú časť obchodu prenechajte na nás.

Zistiť viac

Predaj cez telefón - Telesales

Telesales je jeden z najefektívnejších foriem priameho marketingu a okamžitými a presne merateľnými výsledkami.

Zistiť viac

Retencia

Získanie nového zákazníka je niekoľko násobne drahšie ako udržať si existujúceho, preto tieto situácie nie je dobré podceňovať.

Zistiť viac

Aktualizácia databáz

V priemere sú databázy zredukované o približne 20% každých 6 mesiacov.

Zistiť viac

Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia